Me and my valentine!

Imorgon är det alla hjärtans dag och visst är den dagen till för att "fira" med dom man tycker om va?
Det är iallafall precis vad jag tänker göra!!
Jag och Emma ska nämligen iväg och köra go cart i morgon, sååå roligt!! JAg har aldrig kört go cart förut så det ska bli riktigt spännande. Efter det ska vi äta en romantiskt middag på Jack Rabbit Slim =)  Sen när vi är klara ska jag vara med resten av mina älsklingar- Mogge och barnen, inga presenter bara något gott att äta på på kvälls kvisten. Det tycker jag räcker, det är ju bara en dag liksom.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Vad kul med gokart!! Det är superskoj ju!



Vi ska också bara äta nåt gott och har nog aldrig firat den här dagen.



Hoppas din fejja blir bättre snart, förstår ju hur du har det :(

2009-02-13 @ 19:57:32
URL: http://www.faxbrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0