Lekt på hab.

Nu har vi just kommit hem efter att ha vart på Hab. och lekt.. Alfons lekte med Tua (barn psykolog) och en tjej till (som jag inte har en aning om vad hon var, jag tror att hon var logoped..?) mednas jag och Mogge satt bredvid och tittade på. Det var så roligt att se, Alfons tyckte att allt var jätte roligt och han tog för sej rätt mycket, men på ett bra sätt=)
Dom filmade alltihopa också. Jag trodde att vi skulle vara där mkt längre och prata igenom allt det här med stödfamilj och hur det gick på deras besök på dagis, men jag hade nog missuppfattat, för det skulle vi göra en annan gång.

Efter vi var klara åkte Mogge tillbaka på jobbet och jag och Alfons passade påatt gå in en sväng på Ö&B där vi handlade lite smått och gott, efter det delade vi på en kebab tallrik och sen in en snabbis på Matpiraten..Lite egentid skadar ju inte. Kellan lämnade vi på dagis innan vi åkte in i morse.

Nu sover Alfons i bilen och jag har pratat med personalen på barnens dagis, Kelly sov så det var ingen mening att hämta henne nu.

Och så passar jag på att ta en sväng om här vid datorn och snart ska jag ner i källaren och leta lite kläder till Felix som Alfons har haft.

Kommentarer
Postat av: Annichen Nilsson

hej Carro!

Ska ni fixa stödfamilj till Alfons?

Jag och joakim har blivit det till Joel och det funkar jätte bra!

vilken fin frilla lilltjejen hade här nedanför.

Kramar

2009-02-09 @ 13:17:55
URL: http://annichennilsson.blogg.se/
Postat av: Desirée

haha okey.. Alfons har ju alltid sett ut som en kille ju!! De går ju itne å ta fel. Lika med Kelly ju. Hon ser ju ut som en tjej. vissa måste ju se jäkligt dåligt =)

2009-02-09 @ 13:30:18
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0