Ledig

Ja, imorgon är jag ledig, det är löning och jag är ledig, kan det bli bättre?!

På denna lediga dag ska jag och barnen åka bort till barnens farmor och Willy (Kelly kallar förresten farmor för mormor, vi kallar aldrig den riktiga mormorn för mormor utan momma, så vart hon fått det ifrån vet vi inte=)) för att måtta bröllops klänningen som svärmor ska sy upp till mej, just nu är den dryg 2 dm för lång framtill och man vill ju inte gärna snubbla in i kyrkan heller :-O

Emilia, Anders och Erik var dom som kom förrut iallafall.. Erik tog sitt "gå" rekord här!! 10 ståtliga steg tog han.. Duktig kille! Jag tycker att det är minst lika roligt som hans egna föräldrar när han går och håller på att lära sej för fullt=)

jag har ljugit förresten!!
igår när jag skrev att barnen sov, så var det en omedveten lögn...Kelly sov men inte Alfons, han låg och sjöng högt och ljudligt och när vi fick oväntat besök av Susanne och Danne, så fick han komma upp en sväng, annars vet jag att han skulle ha legat och ropa efter Susanne. Så runt klockan 21 kom han i säng..Alldeles för sent för en vardag när man ska upp halv 7 morgonen efter, jag vet! Men det gick bra ändå för han att kliva upp i morse!
Kände bara att jag ville säga det :)

Passar på att säga GRATTIS igen till världens bästa pappa och sambo/blivande make!!









Vi älskar dej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0