Lättare sagt än gjort...

.. Att vara hemma med sjuka (läs:gnälliga) barn.. JAg tror att dom kommer kunna gå på dagis imorgon, eller jag hoppas på det iallafall, annars måste jag vara hemma även imorgon eftersom kursen Mogge är på idag fortsätter imorgon.
JAG JOBBAR HELLRE!!

JAg trodde att vi skulle ha det mysigt med lite bakning, lite pussar, lite titta på tv och leka.. MEn ack så fel jag hade. Kelly har ingen lust med något alls och är förmodligen jätte less på att vara hemma från dagis, hon har ju trots allt  vart hemma i en vecka nu.
Men lite bak har jag hunnit med, men det har vart med en gnällig dotter runt mej hela tiden som inte vart nöjd med något alls. Vi har gjort olika muffinsar-choklad muffins fylld med kola och toppad med vit choklad, rosa citron muffins med hallon sås, vit choklad och strössel, chokad muffins med nonstop på..Jag gjorde även små små citron muffinsar men dom var bara att slänga eftersom jag fyllt dom alldels för mycket så att nästan allt låg på plåten *arg*

Just nu sitter Alfons och ritar och an har blivit ganska duktig på att rita faktiskt. Han kan rita vissa bokstäver, han kan rita en gubbe occh bilar (även fast det inte syns vad det är, så gör han rätt när han ritar)

Nu gnälls det igen, så jag återkommer med bilder sen!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ser fram mot gott fika ikväll då?!

2009-02-18 @ 12:00:30
Postat av: Marleen

Ser fram imot bilderna... slurp

2009-02-18 @ 12:13:51
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0