Lagomt är bäst!

Det vart inte så lite folk idag trots allt, det vart alldeles lagomt :)
dagen började med att Tommina m familj kom, det följt av Emma m familj och Evy, då åkte Tommina och hennes familj, alldeles efter kom Sandra m familj och strax där på Susanne me familj.. Evy, Susanne, Joel och Danne stannade på mat och när vi just ätit klart kom Carro och Oliver hit, även Carro fick lite mat. Efter alla utom Carro åkt la vi barnen och sen åkte jag och Carro på ICA i Svenstavik och lämnade Mogge och Oliver att ta reda på oredan i köket.. Kom hem till ett städat kök och melodofestivalen så nu är jag trött efter en hel dag med besök och fika så nu ska jag kolla klart på den långdragna festivalen och invänta den nya dagen som kommer imorgon-även den fylld med fika sugna gäster hoppas jag..


God natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för god middag och gott fika, jag e fortfarande proppmätt!

2009-02-21 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0