Konstig dag!

Hela dagen har kännts konstig eftersom jag jobbat mellan halv ett och 17..
Just nu känns det som det är Fredag och jag vet inte varför..?

När jag kom hem från jobbet var barnen hur go och mysiga som helst, det har dom vart hela dagen (vet ej hur dom vart på dagis, men tiden vi vart hemma har dom vart gosiga iaf)
Alfons har idag lärt sej "jag må hon leva" för att kunna sjunga för Stella på Lördag när vi ska på kalas, han är så duktig!

Vi ska även på kalas på Söndag, både hos Felix som blir 1 år och till lillebror Jesper! En helg fylld av kalas med andra ord!

Nu ska jag försöka få iväg en beställning från Modos hemsida..Tydligen Jespers lag som han hejjar på, så då får han saker där ifrån..Tyvärr lär dom komma försent, men bättre sent än aldrig!

Kommentarer
Postat av: Jane

skön arbetsdag ;D

2009-02-05 @ 20:01:40
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Men han är ju för duktig lille pjuppen! =) den ska bli rolig att få höra live.

2009-02-06 @ 00:27:13
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0