Jag kan inte slita mej...

..från bloggen=)

Nu sitter jag här trotts att det bara är drygt 10 minuter tills jag måste hämta barnen på dagis..Jag slutade klcokan halv 1 redan, men ville inte hämta barnen först halv 2 eftersom det blir mitt i deras lunch sovning isåfall..Så istället skyndade jag mej hem för att ringa lite samtal och behövde starta datorn för att hitta ett telefon nr. och så klart passar jag på att skriva ett torr inlägg om ingenting.

Tommina har börjat jobba på barnens dagis idag också, VÄLDIGT BRA tycker jag! Även om hon inte är på just mina barns avdelning, så hör hon till KÖvra förskola..=)

Nu sk ajag ringa arbetsförmedlingen och meddela att jag inte kan komma till dom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0