Jag har fått en utmärkelse...

...I Annas blogg (http://www.familjengk.blogg.se/) Det är alltså Mogges kusin.


Regler:
Lista 5 saker du inte kan vara utan och ge
vidare utmärkelsen till 5 bloggvänner.

Utan någon speciell ordning:

5 saker JAG inte kan vara utan:

1.Barnen-Dom kan vara hur jobbiga dom vill, utan dom skulle jag inte vilja leva en enda dag!
2.Mogge-Han får också vara hur jobbiga han vill, gifta mej med han, det ska jag ;)
3.Kameran-Hur ska jag då annars kunna ta bilder på alla jag älskar?!
4.Datorn-Alla bloggar, mail, tradera och allt annat.Vad vore kvällarna utan den?!
5.Barnens sängar-jag sover verkligen inte gott med barnen i samma säng, det kan vara mysigt IBLAND, men inte mer än en gång per halv år.

Jag vill ge en utmärkelse till Mimi, Dessan, Ninnea, Kicki, Sandra. Samma regler gäller för er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0