Ingen step..

Jag struntade i steppen och åkte hem till familjen istället och till vad jag trodde en sjuk Alfons.. Han vart nämligen hemskickad från dagis idag igen, men han är pigg och klagar inte på ont någon stans.. Så han är då inte sjuk!! =)
Mogge åkte hem från jobbet och hämtade han runt lunch tid så jag kunde jobba klart mitt monster pass, men det gick långt över förväntan så jag ska inte klaga.

Imorgon ska jag och Alfons på badet med Emma och Maritha, jag hoppas att Alfons tycker det är lika roligt som sist vi var där.. Han är visserligen väldigt skeptisk till vattnet och är långt ifrån någon fisk, men kul tycker han iallafall att det är och det är väl huvudsaken.

Jag har inget vettigt alls at skriva, så jag tror att jag avrundar här faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0