Imorgon..

..Ska hab. komma till barnens dagis och vara där hela förmiddagen, dom kommer klockan 8 och skulle åka där ifrån ca klockan 11. Jag är ledig imorgon så det blir de tiderna barnen får gå på dagis. Dom ska dit och kolla hur Alfons är i den miljön och så...Undertiden tror jag att jag ska ta en snabbis in till stan och handla..MÅSTE fylla på frysen och göra det i någon affär Bergs komun, skulle kunna kallas ett RÅN! Varför är det så dyrt att handla här?! Så visst tjänar man på att åka in om man ska handla mer än ett par liter mjölk, inget snack om den saken!


Lite bilder från dagen:


Kellan dansar lite innan det var dags att åka till dagis imorse!


Alfons tittar på Teletubbies.


Jo då, visst kan Kelly ta på sej jackan helt själv!! Att den sitter bak och fram hör väl inte hit va..?
(Japp, jag drog upp dragkedjan på ryggen och hon fick åka så på dagis..Hon "kan schhhev" om man frågar damen i fråga)


Kelly har vart röd flammig i ansiktet hela eftermiddagen (?)


Bus unge!






Hahahaha! Hon ser så...knubbig ut här =D   Okej, knubbigaRE ut än vanligt iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Härligt att det rullar på medn Hab! Bra att dom får se honom i sina "rätta" miljöer så kasnke dom kan hjälpa ännu bättre =)



2009-02-03 @ 21:07:48
URL: http://faxbrink.blogspot.com
Postat av: Desirée

Sötisar!! De ser nästan ut som om hon ätit något hon inte tål...konstigt, hoppas de går bort!

2009-02-03 @ 21:17:32
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Desirée

Självklart tog jag inte illa upp =)) Jag skulle aldrig kunna hålla mig tills i v.12. Dels för att de syns ju så tidigt på mig och så kan man ju inte hålla sånt hemligt heller! =)



Jo då jag mår bra. Är hungrig hela tiden och yr och så har jag fått ett himla humör =/ och de är något nytt de hade jag inte med Melvin. =)

Ja jag kände på en gång efter äl att jag var gravid. jag sa de till Linnéa då och jag var ju de också. Konstigt att man kan känna de på sig så tidigt. Känner mig jätte gravid redan + att magen har börjat komma =(

2009-02-03 @ 21:52:14
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Marleen Kangru

Marleen (och Mats) från Borås här...





Hej där uppe i det kalla vintervädret...

:)



Jag har några fototn från sommras, när vi alla var ute och åt middat hos gunilla, en del foton är jättesöta, så jag tänkte bara fråga om du vill ha dem skickade till dig???



Svara på min mail:

[email protected]





Grattis till bröllopet också, så kul för er...!!!!

Vi är nog påväg upp, ska bara få allt att klaffa med jobbledihet, tåg, och sovplatser... :):):)





Krama alla trollen därhemma från oss...!! :)

2009-02-04 @ 00:00:17
Postat av: Jane

oj va tiden går fort... tycker dom båda har växt massor =)

2009-02-05 @ 20:01:13
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0