Imorgon blir en....

...Låååång dag.

Jobbet börjar klockan 07.00 vilket innebär att jag måste kliva upp klockan 05.00 för att hinna göra både mej och barnen iordning för att vara på deras dagis senast klockan 06.30. Sen jobbar jag till klockan 17.00 (10 timmars pass, pjuh!!) efter det åker jag hem till Sandra och äter något med henne för att sedan klockan 19.00 åka tillbaka till Hackås och gå på step (alltså inte dansen utan någon slags träning)
Oj oj oj, jag gisar på att jag kommer vara alldeles slut när jag kommer hem, men men, ibland måste man röra på fläsket ;)



Jag och barnen var iallafall ute tills Mogge kom hem från jobbet, och idag var det en väldans fart på båda mina små. Det var rena motions passet för att hänga med dom. 2 stycken som vill åt varsitt håll och en mamma som ska passa så att dom inte blir påkörda av de få bilar och bussar som passerar inne i byn. Svettigt värre, specielt eftersom ingen av dom har något slags trafik vett alls.


FAst tydligen var dom på ungefär samma plats emmellanåt:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0