Hoppas på sovmorgon imorgon!

Nu har vi nyss, medvetet, lagt barnen senare för att dom ska sova längre imorgon..Det är inte alltid det fungerar här hemma, men det är värt ett försök. Jag jobbar mellan halv 1 och 17 imorgon så barnen kommer att börja dagis klockan 12, så det blir en konstig dag för dom i morgon.

Idag efter att barnen slutat dagis åkte vi och hälsade på i Hoverberg och hämtade papperna, väl där hade barnen turen att bli bjuden på lunch, båda två åt jätte bra! Efter det lekte dom och ville inte åka hem. Då kom jag på att vi skulle åka in till stan och handla, men Alfons ville till gammelmomma och såklart fick han sin vilja igenom=) Mednas han var där var jag och Kelly ut och köpte 3 års present till våran lilla Stella som fyller år imorgon!! 3 hela år, herre gud, det innebär ju att Alfons blir 3 år om 4 månader bara!! Vi hittade lite av varje som vi hoppas att hon kommer att uppskatta!
När vi var klara åkte vi och drack kaffe och sen mötte vi upp Mogge på Matpiraten för att stor handla. Båda barenn har vart på super bra humör och vart jätte duktiga hela dagen! Bara en sån "liten" grej kan göra mej på kanon humör!

På väg hem åkte vi in till Evy och Nini för att beskåda hennes julklapp från oss-tatueringen! Den vart super snygg, konturer av en stjärna på armen, väldigt enkelt och fint!
Där ifrån kom vi inte först närmare 8 så när vi kom hem var det välling och det följt av sängen för barnen.

Färdig svamlat om min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0