Hemma i morgon med.

Eftersom Alfons varit jätte hängig nu på kvällen/eftermiddagen så får dom båda vara hemma imorgon och lika så jag eftersom Mogge har kurs :/
Jag vill ju inte gärna skicka dom på dagis sjuka, men allra helst så skulle jag vilja jobba ändå.. Men men, så är det att ha barn- Barnen för allt!
Alfons har klagat på ont i munnen ikväll och nästan sluddrat när han pratat och haft feber även om den var låg (ca 38) så märktes det såå väl på honom att han hade det, han har inte orkat röra sej alls och bara gnytt i min famn.. Att Alfons ens vill ligga i famnen är ett tecken i sej på att han inte är frisk.

Efter Mogge kommit hem och vi ätit upp kebaben som han köpt med sej gick jag upp och plockade och dammsög övervåningen, så nu är det fräsht där igen.. Bara neder våningen kvar då..

Nu har Susanne, joel och Danne just åkt hem, så nu ska jag publicera inlägget jag påbörjade innan dom kom, men inta han bli klar med.

Nu har jag inte så mkt mer att tillägga, så jag lägger ut bilder från de senaste dagarna istället:


Kan ni se gubben Alfons gjort här? Det är armar på sidorna och två ben, fast det ena sitter lite långt nere, ögon och mun!


Här är det 2 av de finaste gubbarna han har gjort, men dom är väääldigt svagt ritade..Men gubbar är det *mallig*


Så här ser en Kelly ut med 40 graders feber.. Stackars liten!


Rally Emma i Lördags när vi körde go cart.


Till Lördags godis vart det Hickey pulver som båda gillade!


Fast bara det sura det salta var "äquigt" = äckligt


Inget får gå till spillo!


En Kelly som börjar bli liiite piggare iallafall.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Icke en själ! Familjen har ju fått reda på det idag då de öppnade tidningen!

2009-02-18 @ 22:32:07
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0