Gult är fult!

Nu sitter jag här med ännu en omgång av blekmedel i håret.. Slingor blir det nu, INTE en hel blekning!! Nu hoppas jag att håret inte är så gult som det vart när det är klart..Eller att det ramlar av, så att jag kan göra en fin hårförlängning istället ;)

Idag har vi inte gjort mer än det vanliga dvs, lekt, busat, duschat, varit osams (jag och barnen) ätit mat och kollat på tv.
Barnen målade lite förut men det är väl det ända utöver "det vanliga" som vi gjort..













Allt som allt resulterade målningen i 5 färggranna teckningar och en hel del färg på Kelly, stolar, golv, bord (länge leve vaxduk!!) och sisst men inte minst på mej!

Nu ska jag läsa bloggar fram tills att "Familjen annorlunda" börjar..Tack å adjö på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Sandra J

Men hon blev ju toksöt i "the cup cake" tröjan! Den passade bra på henne. =) Har förövrigt försökt att ringa dej men du tittar väl på nåt viktigt program.. ;-)

2009-02-09 @ 20:07:50
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0