GRATTIS!!

Idag fyller min älskade sambo år, 33 år närmre bestämt. Det har vi firat på ett oerhört lyxigt sätt måste jag säga!!
Svärmor och Willy har vart här, vilket var mycket trevligt, dom bjöd vi på lyxmiddag (korvstroganoff och spagetti) efter det kaffe och överblivet fika från helgen.. Och av mej och barnen har han fått...Inte en enda present alls.. Jag vet inte ens om jag sagt grattis när jag tänker efter..?! Jo det har jag nog och Alfons har sjungit för honom med, så så synd är det inte om honom :) Dessutom vet varken han eller jag vad han vill ha och då tycker inte jag att det är någon mening att köpa nåt, specielt inte när man inte har pengar till nåt roligt.. Jaja, vi ska på fest i helgen, så det blir roligt iallafall.
Snart kommer Emilia och hennes familj hit också och det blir kul, då  får jag anledning till att dricka mer kaffe ;)

Nu kommer det en bil ute på gården, det är säkert dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS TII SAMBON!!! =)

2009-02-24 @ 20:41:51
Postat av: Linnéa

Du är utmanad

2009-02-24 @ 20:45:35
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0