Go cart!

Det var verkligen super roligt att köra go cart, men dyrt! 8 minuter (vilket inte är mycket när man har roligt) för 100 kronor..Men eftersom Emma alltid lyckas charma till sej det mesta, så fick vi köra dubbelt så lång tid =)
Emma var en riktig fart dåre och jag var det inte, jag var räd datt bilen skulle tippa om det gick för fort..Stor risk va?!

Maten som var tänkt att förtäras på Jack Rabbit fick bli det näst bästa alternativet, McDonalds, eftersom Jack Rabbit inte öppnade först klockan 15 på Lördagar och var klara runt 12.30..
När vi ändå var på stan passade vi på att ta en snabb sväng på lite affärer och jag kan stolt säga att jag inte köpte något alls!! Emma däremot köpte en skiva och blommor till sina föräldrar dagen till ära..

Eftersom Kelly är sjuk och väldigt hängig så fick Alfons vara hos gammelmomma idag, där har han roligare när Kellan är så här, men innan vi skulle till gammelmomma skulle han in  till Maritha.
Och när vi skulle hen höll jag inte på att få med mej Alfons hem
ifrån Emma och hennes familj, han ville stanna där och sa glatt "hej då" till mej när jag hotade med att åka "ses sen" och vinkade gjorde han också till mej.. Tillslut lyckades jag iallafall få med mej lill grabben hem och nu sitter han och myser i soffan innan det är dags för sängen..Han har inte sovit alls idag och var vaken sent igår samt upp tidigt i morse, så trött är han garanterat!

Nu har vi just ätit våfflor med grädde och sylt och snart ska vi lägga våra trötta, söta små!

Kommentarer
Postat av: MOnia

Du handlade inget för du inte hittade någon bankomat va? annars har jag svårt o tro dej ;)

2009-02-15 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0