Frisk luft!

Jobb till klockan 14, hem och hämta barnen på dagis och sen, äntligen, var vi ute och lekte i friska luften!!
Så härligt att vara ute med dom.. Det har ju inte blitt så mycket av den varan nu när man vart fullbokad varje helg, jobbat på vardagarna och när man inte haft något inplanerat så har det vart -20 grader ute..Då är jag helst inne faktiskt.
Så jag och barnen hade det riktigt mysigt ute med enbart gott humör och inget gnäll alls =)


Sötaste gosigaste!


Sötaste gosigaste!


"oj oj oj ta bort snöet, pappa jätte glad"




"Ta bort snöet bilen lessen"


Sen kom han på att det var lättare om han fick sitta på huven och ta bort "snöet" på gamla Golfen.


i skogen


Hand i hand, inte allt för ofta det händer..FRIVILLIGT!!


"åhh liten huset, kanske fika??"


"kom Kelly sitta fika"


"fika Kelly och laga maten annan dag, nu fika snöet" (jag hade just sagt att dom helst inte ska äta snön och att vi kan ta med fika dit en annan dag) Orden bara sprutar ur honom även om gramatiken inte är korekt så förstår åtminstonne vi honom=)


Kellys läppar är alldels svullna av istappen hon just ätit :D (Handksarna åkte av lika snabbt som dom åkte på 375:e gången gav jag upp och sa att dom fick frysa då om dom inte skulle ha handskarna på sej!!)


Fika snö!


Sen såg vi pappas bil komma hem från jobbet (med en pappa i såklart) så då liftade vi med han hem, lagade våfflor, åt våfflor och sen mös vi fram tills det var läggdags för barnen..Som nu sover. Mogge skottar bort se stackars centimetrarna mad snö som kommit idag och jag gör inte mycket vettigt alls... Som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kan man säga här att vi kommer på bröllopet??=))!

2009-02-23 @ 20:14:40
Postat av: Jane

ska ni gifta er??? =)

Fan jag e så kass på att surfa in folks bloggar, har inte varit här på ett tag =)

Fina bilder by the way =)

2009-02-24 @ 19:06:09
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0