Dom somnade i bilen!

Ja, visst somnade barnen i bilen på väg till Dollar store, men jag fick ju åka en sväng till Åsarna och vända där innan båda sov.. Men det var det värt!
Jag strosade på lite där och köpte lite små plock, när jag kom tillbaka till bilen så vaknade Kelly av att jag stängde dörren =/
Så hon följde med mej in på ICA där vi köpte mer "bak grejer", när vi kom hem sov Alfons fortfarande så jag och Kelly gick in och bakade 2 kladdkakor och två socker kakor med kola i hann vi med innan han vaknade och ville komma in till oss.

Idag har båda barnen vart på betydligt mkt bättre humör än vad dom var igår så den här dagen har gått fort.

Maten är förberedd och ska bara stoppas in i ugnen så nu vet jag inte vad jag och barnen ska hitta på.. Jag anntar att dom inte vill varken blogga eller läsa bloggar, men det är ju bara vad jag tror ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0