Denna morgon började inte bra!

Det första som händer är att Alfons spiller ut all välling som han ska värma i micron, alltså 250 ml= jätte, jätte kul, verkligen!
Sen när jag ska plocka ur diskmaskinen tappar jag såklart ett glas som krossas på diskbänken och kanar sednan ner på golvet för att ännu en gång krossas och blir till mollekyler :(

Så nu vet jag inte vad som kommer här näst..Kanske en glas bit i foten vore något??

Idag ska  jag försöka at tta med barnen till Svensta för att handla lite, jag ska åka när det är sov dags för dom så kanske dom kan sova i bilen när jag springer in på affären.. *håller tummarna för att dom ska somna*
Känns inte så kul att dra in båda på affären när dom är hängiga och gnälliga..

"katta gulli, mamma gulli, pappa gulli, Alfons gulli" sa Kelly när jag stod och plockade glas bitar för fulla muggar, det gjorde att jag glömde bort hur arg jag var efter att ha tappat glaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0