Dagens alternativ.

Barnen går ju på dagis till klockan 11 idag och jag är ledig.
Alternativen för de timmarna har varit:

1.åka in och handla i stan..
2.Göra något kreativt här hemma, typ börja måla sovrummet, städa eller liknande.
3.Lägga mej i soffan och inte göra något fram tills det är dags att hämta barnen.
4.Sitta vid datorn och inte göra något kretivt alls.
5.Tvätta och hänga tvätt.

Det känns inte som att det är någon vits at börja måla sovrummet heller, jag kommer ju bara hinna börja på och sen måste jag avsluta för at hämta barnen..Sånt  är frustrerande!
Och åka in och handla i stan känns som att det bara blir stressigt när man har 3 timmar på sej och måste räkna bort ca 1,5 timmar i restid.
Och att ligga i soffan och inte göra ett smack, det är jag lite för rstlös för idag.
Så istället kombinerar jag alt.4 och 5 medans barne är där och när dom slutat åker vi till Hoverberg och hälsar på, det följt av en liiiten inhandling av mat i Svenstavik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0