Alla fyller år i februari!

Det har blivit väldigt mycket firande av födelsedagr för oss sista tiden och det värsta är att det förtsätter så hela Februari ut..
Idag ska vi till min farfar som har fyllt år, vi har varit hos Emilia, Stella, Jesper och Felix har fått present. Nästa helg ska vi fira Mogge som fyller 33 och alla som vill får så klart komma och äta tårta med oss! Lördag eller Söndag kan man komma.
Sen är det 2 av Mogges syskon som fyller år, min morbror, och sen är det säkert någon fler som fyller år som jag inte har i huvudet just nu.. Och alla dessa i Februari..

Kelly sover just nu, men när hon vaknars ka vi åka till rasten och fira farfar som sagt. Alfons ville inte sova, så han har lovat att sova i bilen på väg dit.. Återsåtr att se om han håller sitt löfte eller inte :)

Tyckte iallafall att det var självklart att Måns skulle vinna delfinalen igår.. Men är det någon som vet vem som åkte ur "lets dance" i Fredags?? Jag somnade såklart ifårn det.

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Kitty åkte tyvärr ut.

2009-02-15 @ 13:53:30
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Jag fyller inte år i februari :) Inte Pether eller Agnes heller :P

2009-02-15 @ 14:59:31
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Åkte Kitty ut? Äntligen måste jag säga..! Tål inte den människan, vet inte varför men klarar inte av hennes stil tror jag.

Förresten - Vi kommer såklart till Mogge nästa helg Carro!

2009-02-15 @ 16:45:35
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0