100 kronor jämt!

På väg hem från svärmor hittade jag en sport och fritids affär där de sålde ut kläder för 5-10 kronor styck!

För allt detta betalade jag 100 kronor!

skjorta, 2 polo tröjor, ett par mjukis byxor och en ribbstickad tröja till Alfons.
Ett linne, nasse tofflor och en collage tröja till Kelly. Åkpåsen med nalle Puh på (eller vad mans ka kalla den) tror jag att Emilia och Anders nya bäbis ska få..Om dom vill ha?


2 tröjor till mej. Dessvärre tror jag inte att jag kan ha den gråa, men den kan säkert lilla syrran Amanda ha..Om hon vill ha?
Allt detta för 100 kronor alltså!!!
Innan dess var jag på konsum som ska stänga igen och köpte blöjor och annat smått och gott för hlva priset.. Har jag inte fyndat så säg?!

Hos svärmor och willy måttade vi klänningen och fikade.. Sen var det dags att åka hem igen.
Nu sover Alfons i bilen, men jag och Kelly ska klä på oss nu för att gå ut och väcka han..Sen är vi ute tills Mogge kommer hem från jobbet.


Alfons stört frän innan vi for till farmor..I klelys mössa som han pråmt skulle ha!


Kelly just nu!


Kommentarer
Postat av: Mona

Men..men..vad var det för affär? Jag vill också fynda....

2009-02-26 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0