"Ute är mörkt och kallt"...

..."santa lucia, santa luuciaaa!!"

Idag har jag bakat lite mer julgodis- mango fudge och någon slags rockey road.. Hyfsat gott vart det iallafall =)
Jag har även hunnit med att städa nedervåningen, så nu är här fräscht!

Igår var Alfons tjärnfrisk men det var inte Kelly, hög feber och småsov i famnen mest hela dagen. När Kelly säger att "jag vill inte ha godis" eller "jag vill inte ha julmust" DÅ är hon sjuk ;-)
I dag är hon dock pigg.. Konstig febersjuka mina barn åkte på, 1-2 dygn med feber och sedan bra igen..? För magsjuka var det nog inte på Alfons..



På eftermiddagen smet jag dock från hemmet en stund och åkte in på stan med Sandra för att köpa de allra sista klapparna, alla utom en är nu klara!!

Nu är Mogge i Fåker och hjälper Fredrik att skruva med någon bil och jag och barnen efetrlyser fika sällskap, det finns massa att fika och alla är välkommna =)


Barnen fick en varsin eltandborste av tomten igår, den skulle dom genast prova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0