Tack ska ni ha!

Tack för alla komentarer angående håret och tack Lola för din komplimang =)

Igår var det ialla fall 50 års kalas och det var riktigt roligt, det vart en ganska lång arbetsdag, men det gick himla fort..
När jag kom hem så var det så klart slut på IDOL finalen och det gick inte att se från deras hemsida på programmet. Jag har iallafall vart in och läst om det idag och jag är glad att Erik vann, även om det inte hade gjort något om Calle vann heller.

Kelly och Mogge sover medans jag och Alfons har vart vakna snart en timma. Jag kunde inte sova, så det var lika bra att kliva upp och duscha så jag är redo för dagen på stan med Emma =)

Jaja, ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0