Stadsturen from HELL!!

Idag hade vi tänkt gå på julmarknaden på Jamtli, men jag insåg att innan vi hittat parkering, gått de förmodliga flera kilometrarna innan vi kommit fram, så skulle barnen vara less.

Så vi bestämde med Sandra och Stella att jag och barnen skulle ta en tripp med dom på stan och uträtta de sista julklapparna...
EN ENDA julklapp hann jag uträtta mellan alla bråk med barnen på stan..SUCK...
Även om det gick bra bitvis, så var det mesta bara gnäll och skrik.. (Både på mej och barnen om jag ska vara ärlig)







Efter vi kände oss klara på stan (en hel timme höll vi ut) så åkte vi på barnens hus, där jag hittade lite smått och gott till barnens julkalender. Sedan åkte vi vidare till F¨ker där vi vart bjudna på pannkaka och kaffe..

Mogge var undertiden hemma och snickrade i hallen, så nu ska det snart målas. Han hann inte klart med allt inann det var dags för barnen att sova och då vill man inte gräna hammra och spika allt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0