NU kan det bli jul när som helst!!

Vi som har jul gran kan katogariseras i 3 grupper- de som har plast gran, de som köper gran och de som stjäl gran... Vad vi gör talar jag inte om ;)

Gran har vi iallafall nu och alla paketen ligger under (alla som är klara iallafall)



I granen sitter det även 3 sånna här strutar, som tomten har lämnat till de 3 barn som ska vara här på julaftonen:


En med Alfons namn, en med Kellys och en med Englas.. och dom får naturligtvis inte öppnas först på julafton!

Annars idag har vi förutom blivit med gran, klätt den och vart och storhandlat medans barnen var på dagis, haft besök av Evy och Nini som åt midag med oss, en liten tjuvstart på julmaten vart det :)
Nu har dom nyss åkt och jag väntar på att maken kommer hem så vi kan gå och sova..

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Jag vill också ha en gran!

Dessvärre vet jag inte om det finns plats för en gran i lägenheten i Bydalen...

2009-12-16 @ 08:09:00
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Mona

Meeen, är det du som skriver så där snyggt?

Jag vill också kunna......

2009-12-16 @ 10:28:29
Postat av: sandra

Jisses vad klappar du har fått ihop =) Du hade verkligen skrivit Alfons fint!

2009-12-16 @ 12:36:18
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0