Nu har vi ljus...

..( så in i h-vete) i vårt hus =)


Eller utanför huset, på bron, iallafall =)

Dagen började med duscha hela familjen (en i taget så klart) och efter det en tripp på Dollar för att göra klart några klappar och för Lördags godis såklart!
Det slutade med att jag och kelly fick göra halva affären själv och Mogge och Alfons fick gå ut i bilen och vänta (en arg Alfons är ingen idè att medla med)
Efter vi kände oss klara åkte vi hem och pälsade på oss och begav oss ut i skogen för att leta ris att klä bro räcket med.




HAHAHA notera Mogges (Kellys) snygga mössa =D





Vi klädde bro räcket och gick sen in och åt en tidig middag så att barnen skulle få sitt efterlängtade Lördagsgodis.

Medans Mogge var ute och drog ljusslingan slog jag och barnen in Mogges julklappar och dom vi köpte idag på Dollar...
Jag Önskar att jag kunde säga att vi var klara med alla:


.. MEn tyvärr är det många klappar som inte är inslagna än...

Nu myser barnen med godis och jag tar en sväng här.

Kommentarer
Postat av: sandra

Men jisses gumman! Nu får ni ta och ge er snart ;-)

2009-12-19 @ 23:45:18
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0