Nu är allt klart!

Nu har vi vart till stan och handlat medans barnen är på dagis. Nu tror jag verkligen att vi har allt vi behöver inför jul..*Pust*

Alla klappar, all mat, all dryck, gran, pynt, snö, kläder, ja allt är nog på plats.. Nu ska allt bara göras i ordning, men det tar vi dagen innan eller på självaste julaftonen. Våra gäster kommer nog inte först på eftermiddagen då, så då bör vi hinna med en del då också =)

Imorgon ska jag jobba och efter jobbet ska jag och Sandra träffa Cissi som kommer upp med bussen för att vara i stan över jul. Det ska bli riktigt kul eftersom det är lååångt mellan varven man ses =)
Sen åker jag till mamma och sover där och jobber till klockan 13 på Onsdagen.. SEN har jag julledigt ett par dagar =D

Nu ska jag klä på mej och snart traska ner till dagis och hämta barnen.. Ute lek står på shemat till Emilia med fa,ilj kommer hit och äter middag med oss..Mys pys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0