Mellandags rea!!

..And i LOVE it!!

Visst är det skönt att komma hem från stan med fulla påsar och veta att man bara handlat på REA?
Det tycker iallafall jag=)

Jag, Kelly, Cissi, Sandra och Stella hade iallafall en tjej dag på stan idag innan Cissi skulle åka hem igen..
Det gick över förväntan med småtjejerna, även om jag och Kelly hade ett par duster.. Dessutom bor vi på landet och det innebär att verkligen allt som avviker från Kövras normer är super intressant, så visst tar en del saker lite tid att passera ;-)


Det började med fika på Subway och Kelly kunde inte lämna mackan för att gå på toa.. Så vad gör man? =D


Kram kalas och ovänner omvart annat.. Typ som syskon .. Söta är dom iallafall!!


och på vägen hem var man trött, men tro fasen det när mammorna+ Cissi släpat runt dom på varenda öppen affär =)


Dte vi kom hem med var iallafall detta:

2 byxor, en klänning, 2 nagellack och en leopard päls man kan bara älska denna päls till Kelly=)


Ett enda plagg till Alfons, men han är inte i samma behov av kläder som Kelly är


T-shirt och klänning till mej


3 tröjor till mej


en klänning, smink och en kjol till mej det med =)

Ingen trängsel var det idag heller, så det var himla skönt!!

Just nu sover Alfons och KElly sitter här med mej eftersom hon sov i bilen mellan 15.30 och 16.30, så att hon är pigg är inte så konstigt.. Hon har just provat mitt nya smink samt fått naglarna målade med hennes nya lack och så här snygg vart hon:




En riktig liten flicka är vad jag har.. Idag sa hon vid middagen att hon vill ha en rosa bh...(?)Jag svarade henna att hon har ju inge tuttar ju och till svar fick jag "jo ooo" och så drog hon upp trjan och visade... Ehh är hon inte 2 år min lilla Skrollan?

Kommentarer
Postat av: Lola

Alma var 2 när hon upptäckte BH:ar. Hon frågade alla som kom hem till oss "Du benhå?" (Har du nån BH?) Det slutade med att jag köpte en "BH-top" till henne (på tok för stor) men då slutade hon iaf tjata om dessa "benhåar".

Du får kanske köpa en till Kelly. ;-)

2009-12-27 @ 21:35:45
Postat av: Cissi

Hahaha gud vad bra att du fick kortet när Kelly satt på toan med mackan i handen =) Dagens bästa!

2009-12-29 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0