Klapparna!

Både barnen och vi fick enmassa julklappar av alla de slag!
Vi har vart ute idag på förmiddagn så att Kelly fick prova sina nya skidor, Alfosn fick också ett par men de var tyvärr trasiga och ska förhoppningsvis bytas... Naturligt vis var det helt slut på ström i kameran, så bilde rpå det vart det inte den här gången..

Men bilder på de andra klapparna har jag knäppt.. Dock inte på alla!

Villavillekulla, väska, barbie, dockhus med möbler, ta servis, prinsesssaker, en matta, mm mm mm mm mm

Massa kläder!


En varsin dator fick barnen med!


Bilar, cars bilbana, parkeringshus, cars väska mm mm mm


Kläder!!


Mer bilar, dinosarier, riddar borg, bondgård... mm mm mm mm

Jag fick en spikmatta, massagedyna, maskara, vinglas, tröja, fleece jacka, strumpor, present kort, massa pengar mm mm mm.

Mogge fick filmer, dvd spelare, kallsonger, strumpor massa fina tröjor, massa pengar, mm mm mm

Jag kommer inte ens ihåg hälften av allt vi fick!

Det var iallafall en toppen jul som sagt!

Kommentarer
Postat av: Kicki

men HERREGUUUUUUUUD vad grejjer ni fått!!! :O

Och jag som tyckte Agnes fick så mycket, hihi ^^

2009-12-27 @ 20:57:45
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0