Jaha... =(

Igår var vi iallafall på IKEA med jobbet och det var riktigt trevligt! Köpte en del smått och gott såsom: Massa glasburkar att förvara kakor och julgodis i, ram, servetter,... ehh vad var det mer då?? För över 1000Kr måste jag väl får liiite mer än så va?! jaja..

Idag har jag jobbat och när jag kom hem möttes jag av en kokhet Alfons! Seg och ovanligt arg och TRÖTT, min första tanke var såklart Svininfluensan, alldeles nyss visade det sej att det var...Magsjuka...Jaha!! Bara att se det possitivt- det var inte influensan och det är inte julafton först om 2 veckor...

Så imorgon blir jag hemma från jobbet för att skona mina kollegor samt brukaren från massa kräksmittor.

Nu ska jag kolla igenom lite bloggar och sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0