Hoppsan !!

Jag har  just slagit in barnens julklappar.


Alfons klappar innehåller följande:
2 cars bilar
Rolingstones t-shirt (från tomten på morgonen)
Cars halsband
STOR Racer bil
En riddarborg
En bondgård med knappar, läten och "lär-dej-saker" funktioner
Whiteboars tavla med kritor
Dinosarie målarbok och tusch pennor (från tomten på morgonen)
2 drakar
Interntelefoner som han och Kelly kan ha en varsin på varsitt rum


Kellys klappar innehåller:
En pippi tröja
En bi prinsess klänning svart och gul super söt!
Prinsess barbie
Julklänningen + diadem (från tomten på morgonen)
Svarta jätte fins strumpor (från tomten på morgonen)
Prinsess skor
Glitter gele pennor
Whiteboard tavla med kritor
Dinosarie målar bok 6 tusch pennor (från tomten på morgonen)
Tiara, halsband, örhängen

Till saken hör att vi skulle inte köpa särskilt mycket till barnen i år eftersom vi vet nästan allt dom ska få av resten av släkten och dom kommer att få MÅNGA och ROLIGA saker!!
Och dessutom är vi inte klara med barnen än... Hoppsan! Det är svårt att sätte gränser till sina älskade barn!!
Dom får ju även leksaker varje dag i deras kallender.. Hoppsan igen =)

Kommentarer
Postat av: sara

Det är skitsvårt att INTE köpa till barnen. Jag har sagt länge att felicias är klara men ändå beställer jag kläder och köper en massa saker så fort jag ser något, haha!

Men det är ju bara jul en gång per år ;)

2009-12-06 @ 22:22:36
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0