Årets fulaste...

...Pepparkaks hus satte jag ihop igår kväll!!

Tanken var att det skulle bli ett ganska fint och stil rent hus i år, men det gick åt skogen!
När jag insåg (vilket gick ganska fort) att detta skulle bli ett fult hus, var det lika bra att köra "all in" fult hela vägen ocg pepprat med godis istället. Det blir roligare för barnen att riva det då!

Även 2 olika kola sorter vart det- en blåbär och en hallon. Blåbärs kolan vart god, men hallonkolan smakade lite bränt =(

Idag ska jag iväg och jobba som assistent och passar på att sitta vid datorn en sväng medans barnen är på dagis och maken på någon slags Hälsoundersökning vi PEAB.

Kort kommer när batteriet till kameran är laddat!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Är det därför du inte har lagt upp någon bild :P hih, ska sätta ihop pepparkakshuset till helgen, hehe. Får se hur det blir ;)



Uppmärkasammade förresten att du medverkar i en del tävlingar, då kan jag tipsa dig såhär inför jul - jag har flera tävlingar just nu i min blogg, varierande och roliga, skönhetsprodukter etc. Kolla in denna sida:



http://emmalou.myshowroom.se/tavlingar/



Ha en fortsatt skön lillördag ;) Kramar.

2009-12-02 @ 14:45:42
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0