Världefullt!

Tänk vad uppskattat och världefullt det kan vara att bli bjuden på tjockpannkaka en helt vanlig Måndag =)
Jag och barnen vart bortbjudna till Emilia och Anders efter jobbet idag och det var så skönt att få prata lite med Emilia och låta barnen leka.. Jag har nämligen kännt mej som ett stort åskmoln idag, jag har inte vart arg på barnen på jobbet, bara trött, irriterad(på allt), fåhäv osv.. Och till råge på allt så strular naturligtvis båda barnen nu vid läggning *grrrrr*
Nu ligger Alfons och viskar för sej själv och Kelly är tyst, snart sover dom nog hoppas jag..

Jag tror att det är "roliga" veckan på gång och därför som jag är som jag är, inte kul och specielt inte för mina stackars barn som får ta de största stötarna..

Imorgon är det en ny dag med nya tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0