Vardags lyx!

Det är verkligen inte ofta som jag kan hitta på något en vardags kväll, men ikväll så ska jag och Sandra iväg på utförsäljningen på fryshuset och se om vi kan hitta oss något fynd =)

Jag som sagt att jag ska bli bättre på att be om hjälp, gruvade mej vääldigt länge och det satt väääldigt långt inne att be Susanne komma hit och vara med barnen några timmar.. Men snäll som hon är så ställer hon upp!

Varför har jag så svårt att be om hjälp för?
Det är väl inte så hemskt att ha barnvakt bara för att åka och titta på kläder?

Brukar ni be om hjälp med barnen om ni vill iväg på något vardagligt?
Och känner ni er också dumma då?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sluta att känna dig dum, och gruva dig inte för att be mig om hjälp. Jag älskar ju dina änglar.

2009-08-19 @ 18:01:10
Postat av: Desirée

jo då jag är en sån. Jag ber nästan aldrig någon ta M. Lite trist men men. Man vill ju också att någon kanske kan säga att dom vill vara med han och fråga om dom kan ta han ett tag....

2009-08-19 @ 18:04:29
Postat av: Lola

Ja, här ber vi om hjälp.

Som i morron tex. Då ska Alma vara med sin moster medan jag o Hedda går till ÖF.

O är man ofta ensam som du Carro, ja då SKA man be om lite avlastning!



Nu väntar vi (jag iaf) ivrigt på att få se dina inköp. :-D

2009-08-19 @ 20:06:03
Postat av: sara

Jag ber om hjälp om jag känner att jag vill ha det. Idag fick min kusin ta med felicia + hennes son till badhusparken så jag kunde titta på kläder ifred :D

Däremot är vi dåliga på att skaffa barnvakt för att hitta på något tillsammans, jag och stefan.

2009-08-19 @ 20:27:57
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Vi är så lyckligt lottade men en toppen farmor en trappa ner så vi har ofta barnvakt och är mycket glad över att även hon erbjuder sig att ta Stella - jag skulle inte ha lika mycket barnvakt om inte hon erbjöd sig och att jag visste att hon ville vara med Stella. Du kanske kan få låna Stellas farmor nån gång ;-) Tur att du har några hjärtesjälar som ställer upp i vått och torrt och jag tycker som ovannämnda - du ska be om hjälp även om det inte är kris av något slag!

2009-08-20 @ 11:29:50
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Kicki eller Pether

Vi har inga att be om hjälp av.. bara Agnes farmor och mormor och de gånger vi ber om hjälp så känner iaf jag mig urdum så jag gör det helst inte. Fast jag tycker själv att man ska kunna göra det!!

2009-08-22 @ 13:04:14
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0