Bilder från Evys 50 års kalas!




innan vi åker




Ibland finns det lite äkta syskonkärlek!!


Det helt ovetande födelsedags barnet anländer


Tårta och smörgårtårta!





kanini!




syskon




Kelly ville ha Affes kavaj!


Coolaste Emman!


Myra och Alfons bygger och bygger!!


Jag på huset! Snygg Elvis lock påpannan va? ;)




När regnet kom spände dom fast en pressening mellan väggen och bilen.. Kanon bra! Där kunde vi sitta och mysa och ha det bra!




Fram med säck pipan nu Nini!!


Visst var det maskerad va??


Fram mot natten började vi känna oss lite hängiga i ansiktet =D


Hahah!


Maritha: ord är överflödiga =)


Robin bjöd upp Emma till dans!

hela dagen och kvällen tyckte jag var kanon bra med tevligt folk, god mat, god dryck, skratt och mycket mer..
Tack alla!

Nu har Mogge åkt till Sundsvall och jag sitter här själv eftersom barnen sover. Imorgon är det dags för job igen och själva jobbet i sej känns inte det minsta jobbigt..Men att kliva upp, ha både mej och barnen klara samt infinna mej på jobbet redan klockan halv 8, känns som rena mardrömmen efter 2 veckor helt utnan rutiner. Klockan halv 8 har ju vi klivit upp som tidigast sista veckorna..

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Jag vill ha Ninis lila tröja... tjusig minsann!

2009-08-03 @ 01:16:34
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0