Törs jag ropa hej?!

Barnen gick fantastiskt lättsamt att lägga ikväll... Men man ska inte ropa hej än, det har jag lärt mej!
Alfons sa tilloch med själv straxt innan bollibompa var slut att: "nu räcker det, måste stänga av tv:n och sen sova"
Sagt och gjort!

Annars i eftermiddag har vi inte gjort många knop. Jag försedde barnen med varsin balja med vatten i badrumet för att kunna plocka ihop på lekrummen i lugn och ro, så att det bara är att städa imorgon efter vi ätit middag och innan barnen lägger sej.

Nu ska jag ringa maken och se hur det går för han på jobbet. Stackaren har bara sovit 4 timmar sedan i måndags klockan 04 och dom timmarna var inte ens sammanhängande.. Huvva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0