Tanken slog mej..

..att efter jag dammsugit, skurat, plockat ihop alla leksaker på barnens rum, vikt in tvätt, dansat och sjungit massvis, så skulle jag måla ett varv till i sovrummet (eftersom färgen aldrig tycks vilja bli jämn).. Meeeen, jag insåg att det är alldeles för varmt på övervåningen för överhuvudtaget ens vara där.. Så tanken fick förbli en tanke blott!

Det vart inget jobb till 18.30 idag, det vart till strax efter klockan 17 istället *tack och bock* =)
Och när jag var på väg hem mötte jag min make som var på väg till Myrviken för att hämta tillbaka barnen samt bli bjuden på mat..
Då såg jag min chans att poppa min musik på höög volym!
Så nu känner jag mej färdig för idag och ska istället invänta familjen.

Tur att ingen (hoppas jag) sett mej dansa runt till savge garden, bens brothers, queen mm mm !!

Slänger in några bilder som jag hittade på en mapp som jag inte visste vi hade:


Mogges "kalas" i Februari


Hela familjen!


Inte konstigt man kände sej uttittad med tanke på alla kameror ;-)


I vintras nån gång

Snygga familjen..typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0