Sundsvall

På Torsdag åker jag och Alfons till Sundsvall för att hämta upp pappan som jobbar sista veckan på PEAB nu =)
Ev får Kelly också följa, men jag vet inte om hon vill åka 25 mil enkel resa, titta i massa affärer utan att rymma, sova i husvagn och sen åka 25 mil till för att komma hem.. Alfons älskar att åka bil och har pratat länge om att han vill sova i pappas husvagn, så att han får följa är självklart!
Om inte Kelly följer vet jag inte riktigt än vart hon ska få vara. Emilia har kommit på att hon ska få vara där, så Erik har någon att leka med och så Kelly kan hjälpa till med Isabelle. Men det känns som om det blir slitsamt för henne som har en 1½åring och en 1½ månaders.. Tack snälla som erbjuder dej Emilia!!

Desutom ringde mamma förrut i eftermiddag och ville låna Alfons från imorgon tills på Tisdag och självklart får hon det! Bara roligt att någon vill låna barnen utan att vi behöver barnvakt av något slag =)
Så på eftermiddagen kommer momman och gammelmomman och hämtar upp honom.. Kelly nämnde något om att hon vill följa med till gammelomomma då, men vi får se vad hon säger om det imorgon.

Nu, ska jag däremot lägga mej i soffan och invänta morgondagen..En morgondag som arbetslös...suck...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0