Sovmorgon!

Idag fick både jag och barnen en underbar sovmorgon. Anledningen till denna sovmorgon var att jag började inte först klockan 10.00 idag =)
Visserligen jobbar jag tills klockan 18.30, men det kan jag ta..

Mogge kom hem i förmiddags också och nu efter denna tuffa arbetsvecka hoppas jag att han ligger och sover så att han orkar med både mej och barnen i helgen ;-)

Susanne var så snäll och erbjuda sej att hämta båda barnen på dagis redan klockan 15.00 så att Mogge skulle få sova ut rikigt och så att barnen inte skulle behöva vara där allt för länge på en Fredag och allt.. Tusen tack!!
Så snart kommer Alfons och Kelly vara hemma hos Susanne, Joel och Danne för att leka och må gott. Kelly kommer förmodligen klänga sej fast vid Danne och där kommer hon att sitta tills pappan kommer och hämtar dom=)
Redan imorse när jag sa att hon skulle hämta, sa Kelly:
"ja och Danne åsså"
"Nej jag tror inte det han jobbar ju"
"Nä inte Danne jobba helle, Kelly kär i Danne, tok mamma"

Så hon tror nog att Danne kommer på dagis också.. Hoppas inte det blir tjorvigt för stackars Susanne då ;-)

Nu ska jag rasta en stund till och passa påa tt slippa solen en stund. Jag antar att vi kommer vara ute tills vi stänger idag. Solstings varning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0