Skit dag!

Årets tråkigaste och längsta dag är förmodligen just idag!
Så även dagen då barnen har det sämsta humöret och som smittar av sej på mamman:(

Idag har vi iallafall vart och hälsat på en sväng hos Emilia med familj, lilla Isabelle fick 2 påsar med urvuxna kläder som Kelly haft och jag hoppas det är något som kommer att komma till andvändning =). Innan dess var vi och åt mat på Pelins och nyss har Mogge åkt till S-vall igen och barnen sitter i soffan och tittar på Bollibompa.

Igår var jag ju och jobbade i persåsen på resturangen, det gick väl "sådär". Jag känner mej nämligen aningens malplaserad bland massa finare människor.. Ni vet sådanna som luktar och gurglar vinet innan dom sväljer. Och sådana som drar ut stolen till sina bordsdamer. Och sådana som inte nöjer sej med vad som helst. Men det är väl en vanesak. För själv dricker jag sådant som är gott oavsett årgång, jag drar ut min egna stol och jag äter det som erbjuds.
Jag var hemma strax efter klockan 24, men var så uppe i varv att jag inte somnade inom dom närmsta timmarna.

Idag har jag vart trött och nästan kännt mej bakfull..

Nu vill barnen har macka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som jag alltid har påstått - du skulle passa perfekt på en Nobelmiddag! ;-)

2009-08-17 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0