Sent

det vart sent igår kväll. Jag var nog inte hemma först efter kl 22 någon gång, så jag orkade inte skriva något då.

Det hade iallafall gått himla bra med barnen och det var jag inte minsta orolig över att det inte skulle gå heller. Jag vet att barnen har det bra med Susanne och Danne, men det jag hatar är att be om hjälp. Håller med Desire, det känns bättre om det är någon som erbjuder sej att ha barnen så man slipper fråga. För det är inte roligt att be om hjälp om det inte är livs viktigt..
Men det var himla skönt och roligt att komma iväg en sväng tillsammans med Sandra.
JAg hittade iallafall kläder till mej, för Kelly som behöver kläder, fanns det inga storlekar till :(
Alfons fick en t-shirt och jag fick 3 t-shirtar, en skinn jacka (fejk tror jag) 2 örhängen och en kort ärmad  kofta.. Inte ens 500:- gick det på =)
Bilder kommer sen för nu måste jag gå upp och väcka barnen.. Sov morgon idag =-)

Kommentarer
Postat av: Desirée

är de där på onsdagar på fryshuset?? Vilket tid. kanske man ska åka dit någon gång och kika om man hittar något till senare =)

2009-08-20 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0