Seeeeegt!

Jisses vad segt det är inne på publishme.se nu!

idag har jag iallafall haft celebert besök av Petra, Amlin och Anton påförmiddagn. Vi drack kaffe och spenderade stor del av förmiddagen i skogen och plockade blåbär (jag gjorde som barnen när dom plockar och åt upp alla mina allt efetsom jag fyllde botten på hinken)
Klockan 14 hämtade jag barnen på dagis och strax efter kom momman och gammelmomman och hämtade Alfons och åkte till stan.
Jag och kelly åkte till Evy och Nini där vi åt mat och vart kvar ända tills det var dags att åka hem och lägga Kelly..
Sen hon la sej har jag hållt på och förbetedit för att måla om på Alfons rum och så vart det en liten ommöblering också..
Får se om Erik vill hjälpa mej att fixa lite där uppe imorgon, jag ska nämligen vara barnvakt till Erik imorgon =)

Nu ska jag däremot sätta mej i soffan och hoppas att min huvudvärk ger med sej till imorgon!


(och inte gick det att ladda upp några bilder heller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0