Rasultatet av shoppingen igår!


Detta vart det inhandlat igår på fryshuset:


Skinn jacka (eller fejk jag vet inte) 100:-


2 t-shirtar till mej som barnen tyckte var jätte fräna=) 50:-/st


Alfons t-shirt (framsida) 60:-


och baksidan.


en till t-shirt till mej 100:-


trycket ser ut så här


Kortärmad kofta till mej 100:-


örhängen till mej.. Priset ser ni =)


Just nu sitter Kelly i mitt knä och är jätte pigg, så jag undra om hon verkligen bara sovit de 45 minuter som hon får sova på dagis.. Ska fråga imorgon.. Jaja hon är ju gosig iallafall :-)

Jag har hållt på plockat lite här hemma, vikt tvätt, och fixat så snart ska jag dammsuga och skura..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0