Makalöst!

Barnen la sej för natten redan klockan 17 och då hade dom både hunnit med middag och en dusch. Trötta barn!
Igår medans jag var ute och rännde hade Kelly somnat vid matbordet och Alfons hade somnat i soffan=vääldit sällsynt bland våra barn!

Mogge har iallafall alldeles nyss åkt iväg till Sundsvall för ännu en arbetsvecka, men innan hann vi med efterrätten som barnen somnade ifrån, på tumanhand, även det är sällsynt, att barnen somnar ifrån en efterrätt!


Igår på badet hade jag och Emma det himla mysigt med massvis av simmande och solande! Efter badet åkte vi upp på coop där Emma köpte Lördags godis och cider =)


En stolt Emma som fick visa leg för sitt inköp av cider!!

på vägen hem stannade jag till hos Evy och Nini där jag vart kvar en stund och vart bjuden på mat och kaffe..LYX!! Så när jag väl kom hem väntade sommarkrysset där Cissi dansade med och bakom Darin!!
http://www.youtube.com/watch?v=BNlXSW8JJGc
 Väldelös kvalitet, men ändå!!


Idag  har vi vart och hälsat på moffan med familj och sen åkte vi hem och käkade mat och hann med liite lek med barnen innan det var lägg dags.

Nu ska jag kolla vad som har hänt i internet världen! 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi tack gumman =) Finns en mycket bättre inspelning dock på tv4 play surfa in på tv4.se å sök på sommarkrysset där ser man mycket bättre =) Stor ktam till dig och a la familia!!

2009-08-09 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0