Jobb erbjudandena bara raamlar in =)

.. Eller typ..

Idag ringde det en tjej och frågade om jag var intresserad att vara kontaktperson till hennes 2 barn, 8 timmar i veckan. Eftersom jag känner till barnen lite, så tackade jag naturligtvis ja till det och kan mest troligt börja redan nästa vecka =)
Mer än så kan jag nog inte skriva om det..
Imorgon är det intervjun för jobbet som pers ass, så jag hoppas folk håller tummarna!!

Idag har jag och barnen iallafall vart och hälsat på momman och därifrån ville Alfons inte åka och momman ville inte släppa honom, så där vart han kvar och ska sova till imorgon =)
Efter vi vart där ett tag åkte jag och barnen vidare till Ullis och Maya och lilla Maya fick äntöigen sin "gröt" ett par månader i efetrhand, men men...
Ett besök på IXO klämde jag och KEllan in också där jag fyndade 1 par jeans och ett linne för ynka 75 kronor sammanlagt.. Kelly fyndade dåligt och köpte sej en paraplyvagn till dockorna för dyra pengar.

På hemvägen vart det även en kopp kaffe hos gammelmomman och en snabbvisit hos Emilia, Erik och Isabelle.

Nu har Kelly lagt sej och innan dess har hon hjälp mej att städa, så nu återstår bara dammsugning och skurning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0