Hmmm...

Jag har ingen som helst rubrik och det skulle kunan bero på att jag har inget som helst att skriva om igentligen..

Jag har jobbat, hämtat barnen, gav dom mannagryns gröt till middag, glassbilen kom upp så barnen vart överlyckliga och fick såklart efterrätt på gröten i form av glass.. Kelly vart så till sej och sa att hon skulle ringa till Stella och berätta att glassbilen varit här-Stella svarade inte och det vart en arg Kelly..Fast bara ett tag. Glass löser världsproblem vill jag lova!!

Nu sover barnen och jag längtar tills imorgon när Mogge kommer hem =)
Något jag inte längtar så värst till är städningen av nedervåningen (övervåningen tog jag medans Bollibompa visades på tv:n) Ska ta det efter "unga mödrar" eller vad det heter...?

Nu, bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0