Helt okej!

Det verkar som att intervjun gick bra idag eftersom brukaren ville träffa mej redan nästa vecka =)

Det vart däremot inget med kontaktpersons jobbet, men jag tror innerst inne att det var lika bra. Vet inte om jag hade kunnat vara i samma rum som en sån människa ändå.. Det var ju inget jobb jag sökt, så jag ser det ändå som en ära att hon iallafall ville ha mej som kontataktperson till sina barn =)

Annars idag  så har jag hämtat tillbaka Alfons och vart in en sväng på Rusta, lite småprylar fick förlja med därifrån =)
Lämnat in engångs kamerorna från bröllopet har jag äntligen gjort också! ! !

På väg hem mötte vi upp Mogge hemma hos Evy och vart bjudna på kaffe med dopp.

Nu är iallafall hela familjen samlad och det känns som att vi snart ska lägga barnen och sen bara ta det lugnt och mysa. Jag är helt slut i kroppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du hittat jobb, och att det gick bra på intervjun! Jobb är ju inte så tokigt att ha, finns ju inte så mycket att välja på nu direkt. Ska du inte jobba nåt mer på dagis..?

2009-08-29 @ 22:46:28
URL: http://m-mammatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0