Helgs jobb...

..skratta eller gråta?

Nyss ringde dom från Persåsen och frågade om jag ville jobba och visst vill jag det, men jag vill ju hinna umgås lite med Mogge också.
Jag tog iallafall på mej att jobba några timmar på Lördag kväll.. Det hade kännts bättre om jag inte hade jobbat hela sommaren och om Mogge vore hemma på veckorna, men nu är han inte det och jag tar gärna de chanser som ges!


Glömde att berätta att Hab. ringde idag också! Den 26/8 ska jag dit och dom ska hjälpa mej att fylla i papper om vårdbidrag och liknande. Och i September ska vi dit med dagis på intoruktion på utbildningen vi, dagis och Alfons ska få ang. hur vi ska tampas med autismen och liknade.. Känns jätte bra att allt kommer i rullning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0