Helgen som vart..

Har knappt rört datorn i helgen och det har vart en blandning av abstinens och himla skönt :)

I går var iallafall jag och emma på stan där vi handlade lite smått och gott. JAg köpte allväders byxor till Kelly, en varsin barbapapa hatt till barnen, 2 par byxor till Kelly, 2 strumpbyxor, en höst mössa till Kelly och ett hårband till mej.. Allt som allt vart det inte ens 200:- REA!! =)

När jag kom hem från stan var vi bara hemma och fick besök av Micke och JEssica, barnen åt godis och badade.








(manikyr och pedikyr stod pappan för efter ett välbehövligt bad)

Klockan 19.00 efter barnen lagt sej hade jag och Mogge film kväll. 2½ film hann vi med inna vi somnade.

I förmiddags var jag och barne ut på en promenad ett litet var här i byn och hade det himla mysigt med hallon, blåbär, kottar, skog och myggor.














Efter vi kommit tillbaka kom Sandra och  Stella hit och lekte med oss. Mina barn har mest bråkat och gnällt hela dagen, så när dom gick och lade sej redan klockan 17.50 och somnade på en gång, då kändes det som att min dag började.. Visserligen är jag så trött nu och bara tanken på att kliva upp klcokan 05 imorgon gör mej inte piggare!

Jag håller på att göra kolagen som barnen ska ha med sej på dagis, 3 kollagen per barn är inte plätt lätt att göra ska jag tala om.. Pjuh!
Men nu verkar skrivaren inte vilja vara med längre, så nu går jag och lägger mej i soffan istället och lämnar det jobbet tills imrgon..
Alla helgens blogg inlägg tar jag också imorgon..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0